Notícies
ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA (30.06.26)
El Consell Esportiu del Garraf aprova els comptes i reconeix la tasca de les entitats als JEEC
El Consell Esportiu del Garraf ha celebrat, aquest passat 30 de juny, la seva Assemblea General Ordinària, on s’han validat els principals punts econòmics i de gestió de l’entitat.
Durant la sessió, els membres van aprovar oficialment la liquidació del pressupost de l’exercici 2025 i van donar llum verda a la nova proposta pressupostària per al 2026. Així mateix, es van fixar les quotes d’inscripció per als Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JEEC) de la temporada 2026/2027.
En l’ordre del dia també es va retre comptes detallat de l’estat actual de la tresoreria de l’entitat i es va presentar el balanç de les activitats i competicions d’aquest curs escolar, consolidant un any més el compromís del Consell amb l’esport escolar de la comarca.
Com a tancament de l’acte, Miguel Ángel Iglesias (president del CE Garraf i regidor d’Esports de Vilanova i la Geltrú) i Benito Nogales (regidor d’Esports de Canyelles i membre de la comissió directiva del Consell) van lliurar els reconeixements a les entitats participants en les fases comarcals dels JEEC 2025/2026.
www.cegarraf.cat
